FANDOM

SeriousGranade
Wiek 17
Rasa Ludzie
Przynależność Śluzostrzelec
Blaster Aqua Blaster
Mecha-bestia Mecha-Smok - model D-R-K
Ulubiony Śluzak Juggernaut
Pierwszy Odcinek

Bartosz Crusher (znany pod nazwami Serious lub SeriousGranade) - jest 17-letnim śluzostrzelcem. Jest człowiekiem, zszedł do Slugterry z Powierzchni będąc jeszcze w obecnym wieku.

WyglądEdytuj

Serious-sam-bomb-logo

Obrazek na koszulce Seriousa

Serious jest wzrostu ok. 1.78 m, nosi białe buty, dresowe spodnie, oraz koszulę mieszkańca Slugterry, na której wymalował specjalnym sprayem obrazek przypominający wybuchającą bombę z wściekłą miną, którą nazwał Serious Bomb (znalazło to też inne odniesienie - dzięki niemu zyskał sobie przydomek SeriousGranade). Nosi na niej pas z 4 wnykami. Reszta składa się z pary rękawic (jedna nie ma palca) oraz torby, bez której nigdy się nie rusza. To w niej trzyma większość niezbędnego wyposażenia.

CharakterEdytuj

Zgodnie ze swoim przydomkiem Crusher jest poważny i bywa wybuchowy. Jest dość mądry i rozumie wiele danych technicznych (potrafi rozpracować budowę skomplikowanych mechanizmów i ich działanie w kilka minut) i szybko się przystosowuje do nowych miejsc, co trochę pomaga mu przetrwać w nowym świecie. W życiu przeszedł wiele i często musiał walczyć o przetrwanie, dzięki czemu miał inspirację do różnych treningów związanych ze strzelaniem, jazdą na mecha-bestii, czy pojedynkami. Poznając nowy świat często jest ostrożny, ale jednak potrafi być nie tylko współczujący - umie postawić się na miejscu innej osoby, a oprócz tego darzy śluzaki dość dużą sympatią i nigdy nie decyduje za nie, co mają zrobić. W pewien sposób potrafi je nawet rozumieć.

Najbardziej rzucającą się w oczy cechą Seriousa jest jego analityczność - podczas walki nigdy nie atakuje jako pierwszy i na prędce obmyśla plan przed walką, a badając ruchy i sposób walki przeciwnika potrafi ocenić jego możliwości. Mimo wszystko jednak jego nieznajomość Slugterry potrafi dawać się mu we znaki.

ŚluzakiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Imiona dla śluzaków zawsze dobiera na podstawie ich możliwości i rzadko je zmienia.
  • Potrafi rozmontować blaster w 2 minuty, a potem zmontować go od podstaw (tyczy się to nawet tak dużych blasterów, jak Gattler).
  • Jest spokojny podczas rozmów, ale przed walką często mówi "Zamiast gadać wolę walczyć".
  • Na powierzchni uczył się akrobatyki przez 2 lata, co ułatwia mu unikanie strzałów.