FANDOM

Fuzyjny strzał/Strzał łączony to najczystsza kombinacja śluzaczej energii w strzał który można stworzyć strzelając dwoma śluzakami z Fuzyjnego Blastera. Śluzaki te muszą mieć pasującą aurę. Aurę pozwala widzieć Enigmo. Wykonany przez niekompatybilne (z niepasującymi aurami) wytworzy impuls tymczasowo odbierający moce śluzakom. Klan Cieni lub jego terytorium sprawiają, że śluzaki szybciej odzyskują moce utracone przez impuls.

Udane PołączeniaEdytuj

Na razie w fuzyjnych strzałach użyto tylko tych połączeń śluzaków:

  • Sonic i Negashade - tworzą portal, który zabrał Shanai do zaświatów lub promień o olbrzymiej mocy wypychający przeciwnika. Podczas łączenia łapią się za ręce i wiruja w przeciwne strony, przypominając Ying-Yang.
  • Infurnus i Tazerling - tworzą elektryczną kulę ognia o wielkiej mocy. Wirują oni wokół siebie, tworząc pocisk.
  • Zębacz i Frogesmelten - tworzą piłę lawy, która tnie wszystko na swojej drodze oraz wylewa z siebie lawę. Thresher przylega do Wytapiacza i obaj zaczynają wirować.
  • Rammstone i Tormato - tworzą szalejące, potężne tornado z wirującymi głazami, które może złapać przypadkiem nawet sojuszników. Ramer łapie Tormato w pięść i pcha do przodu, tworząc tornado.
  • Infurnus i Bubbaleone - tworzą bańkę okrytą ogniem, która zamyka kogoś i leci z nim podobnie jak Infurnus. Infurnus łapie Bubbaleone'a i zaczynają wirować, tworząc fuzję.
  • Infurnus i Rammstone - Infurnus zapala rogi Ramera, Ramer leci z płonacymi rogami i skuteczniej niszczy przedmioty. Infurnus łapie Ramera i zaczynają wirować.
  • Brudny Łobuz i Tazerling - wstrzeliwują grad kolców które przy trafieniu rażą prądem. Podczas łączenia śluzaki łapią się i zaczynają wirować.
  • Polero i Zębacz - tworzą dwa Zębacze połączone liną Polero, mogące pociąć 2 cele naraz.

  • Boon Sonic i Nightslug - jak Sonic i Negashade, tylko silniejsze.
  • Dwa odmienne Paintery - połączenie się ze sobą dwóch Painterów o odmienych kolorach skóry pozwoli uzyskać nową barwę.
  • Dragneel i Lightxus - śluzaki łączą się i okrywają osłoną ognia i piorunów. Z osłony inicjują unikatowe ataki.
  • Gasteel i Blackney - śluzaki łączą się i okrywają osłoną wirujących odłamków żelaza i cienia. Z osłony inicjują unikatowe ataki.
  • Whiteclife i Blackney -  Whiteclife okrywa się wielką kulą lasera, a Blackney wielką kulą cienia. Okryci kulami lecą, niszcząc dodatkowo otoczenie naokoło nich. Po chwili zmniejszają kule i łączą je w jedną, fioletową kulę, umieszczoną między ich łapami. Z kuli wydobywa się niszczycielski podmuch światła i cienia, niszczący wszystko, na co natrafi.

CiekawostkiEdytuj