FANDOM

Nightslug
[[Plik:

012

014

|250px]]
Grupa Śluzaki
Typ Mrok Dark shadow
Występowanie Niezwyle Rzadko 4NIEZWYKLE RZADKI
Kolor Skóry Czarno-Szary
Posiadacze
Nightslug to Niezwykle Rzadki śluzak typu Mrok.Jego skóra jest koloru Czarno-Szarego.Jego głównym atutem jest tworzenie mrocznego dymu strzelanie czarną siecią.

UmiejętnościEdytuj

  • Smog Darkness-Rozpyla czarny dym, który przy kontakcie z ofiarą wysusza jej ciało, ogranicza ruch, utrudnia oddychanie i czyni bardziej podatnym na obrażenia.
  • Black Webs-Snuje czarną pajęczynę, która może związać wroga, posłużyć jako trampolina, jako most, do ucieczki lub do unieruchomienia przeciwnika.
  • Dark Reap-Miota wirujące, ostre kolce.
  • Hit Blade-Przy uderzeniu w ziemię naokoło z ziemi zaczynają wychodzić wielkie i twarde ostrza.
  • Scaried-Przy uderzeniu w przeciwnika powoduje w nim silne uczucie strachu.
  • Dark Slug Poison-Pluje mocno trującym jadem.
  • Darkflash-Przy uderzeniu oślepia całkowicie na kilka godzin.
  • Ghostly-W protoformie może sprawić, że będzie niematerialny, co pozwala mu przenikać przez obiekty. Może także obdarować niematerialnością osobę, której dotyka.
  • Return-Po wykonaniu ataku i retransformacji strzela siecią w tube umieszczoną w blasterze, dzięki czemu z pomocą sieci szybko przyciąga się z powrotem do blastera.
  • Boon Night-Łączy się z Boon Soniciem w fuzyjny strzał,tworzą potężny strzał który odpycha przeciwnika na bardzo dużą odległość.
  • W protoformie potrafi stworzyć czarną sieć.

​CiekawostkiEdytuj

  • Żyją w Grocie Ying-Yang.