FANDOM

Shapeshift
[[Plik:

Shapeshifter

Shapeshifter

|250px]]
Grupa Śluzaki
Typ Medium Medium
Występowanie Bardzo Rzadko 3BARDZO RZADKI
Kolor Skóry Niebieski
Posiadacze Kameleon

Shapeshift to Bardzo Rzadki śluzak typu Medium. Jego skóra jest koloru niebieskiego. Jego głównym atutem jest tworzenie materialnych iluzji i zmiana kształtów.

UmiejętnościEdytuj

  • W protoformie zmienia kolor swojej skory stapiając się z tłem.
  • W protoformie potrafi usunąć iluzje i nałożyć na siebie i właściciela inny wygląd.
  • Ultimate Change - tworzy materialną iluzję, która skutecznie oszukuje przeciwników.
  • Multiplicator - potrafi stworzyć kilka duplikatów jednej osoby lub przedmiotu. Znikają one dopiero po kilku trafieniach.
  • Master of Shifting - zmienia wygląd siebie, dowolnej osoby, śluzaka lub przedmiotu.
  • Sight Crash - po trafieniu w przeciwnika czasowo powoduje podwójne widzenie.
  • Mind Fool - po trafieniu w przeciwnika tworzy w jego umyśle złudny obraz walki z samym sobą.

CiekawostkiEdytuj

  • Tego śluzaka naprawde ciężko znaleść, przy próbie znalezienia zmienia swój wygląd.
  • Występuje na ogół w towarzystwie Magików nosząc wygląd innych śluzaków.
  • Zmiana wyglądu, nawet czasowa przez tego śluzaka, wiąże się też ze zmianą umiejętności, czego nie potrafi Magik, a nawet jego ghul.
  • Ze zdjęciem jego iluzji ma problem każdy śluzak. Tylko inny Shapeshift może je łatwo zdjąć.
  • Nie ma zghulowanej wersji ze względu na wyjątkową trudność w znalezieniu.
  • Choć jest trudny w znalezieniu nie występuje tak rzadko, jak inne równie ciężkie w znalezieniu śluzaki.
  • W porównaniu do Magika jego iluzje działają na kamery.
  • Shapeshift Kameleona nazywa się Skryty.