FANDOM

Steelclimper
[[Plik:

[[Plik:|250px]]

[[Plik:|250px]]

|250px]]
Grupa Śluzaki
Typ Metal Metal
Występowanie Rzadko 2RZADKI
Kolor Skóry Purpurowo-czarno-szary
Posiadacze Precht Hades
Preferowane środowisko wyjałowiona ziemia i złomowiska
Typ mocy śluzak metalowy żołnierz

Steelclimper to Rzadki śluzak typu Metal. Jego skóra jest koloru purpurowo-czarno-szarego. Jego głównym atutem jest tworzenie mostów przestrzennych i atakowanie metalowymi mackami.

WyglądEdytuj

W protoformie ma czarną skórę. Jego brzuszek, łapki i brzegi łap są purpurowe. Posiada też na plecach segmentowy, szary pancerz. Na pancerzu ma paski oraz kropki błyszczącego na fioletowo. posiada normalne oczy i zęby. Na czole ma znamie w formie kropki błyszczącej na fioletowo. Posiada długie, czarne czułki z pupurowym zakonczeniem. Na nich są błyszczące, fioletowe znamionka. Przy samej końcówce łap ma purpurowy odcień, a na łapakch fioletowe znamionka. Na brzuchu ma fioletowe znamie wyglądające jak twarz Deceptikona.

Po transformacji przypomina Shockwave'a. Jego korpus jest długi i wygląda tak jak brzuch Shockwave'a. Na plecach ma fioletowy pancerz z wypustkami takimi jak Crystalyd. Jego ręce mają taki sam kształt jak te Shockwave'a. Posiada też wysuniętą od ciała głowę. Jest ona szaro-czarna i ma na sobie purpurowy pancerz. Jego głowa miała takei same ozdobne elementy jak głowa Shockwave'a. Na czole śluzak ma fioletową, błyszczącą kropkę. Jego korpus składa się z kilku błyszczących, fioletowych światełek. Ma krótki, pokryty gładkim, purpurowym pancerzem.

UmiejętnościEdytuj

ProtoformaEdytuj

  • Świeci jak fioletowa latarka.
  • Wybucha niewielką energetyczną plazmą.
  • Dotykiem powoli naprawia niewielkie obiekty typu chip lub MP3.
  • Tworzy niewielki most przestrzenny rozmiaru śluzaka,pozwalający na ucieczkę tylko śluzakom.

TransformacjaEdytuj

  • Metal climber - wbija się głęboko w ziemię i tworzy pnącza zbudowane z metalu. Macki te potrafią uderzać mocno wroga oraz strzelać pociskami energii elektrycznej.
  • Plasma lightning - strzela pociskiem mocnej energii elektrycznej podobnej do plazmy, który może mocno wypchnąć wroga oraz oparzyć mu skórę.
  • Plasma lightning Bang - wybucha mocną energią elektryczną z ciała w formie wybuchu plazmy.
  • Metal rescue -wyrzuca z siebie metalowe macki które pozwalają mu złapać kogoś i przyciągnąć do siebie,przykładowo ratując przed upadkiem.
  • Purple Flash - emituje z siebie bardzo mocne, fioletowe światło, które oślepia.
  • Repair- zatrzymuje się i otacza przedmiot elektryczny lub metalowy polem z wirującego metalu i prądu, naprawiając go.
  • Most spatial - wybucha energią i stawia lewitujące wejście od energetycznego tunelu, zaś sam znajduje się w tunelu i leci w dowolną stronę tworząc za sobą drogę tunelu i w odpowiednim momencie stawia wyjście z tunelu. Podczas tworzenia go widzi co sie dzieje w "prawdziwym świecie" ( poza tunelem), co pozwala mu skutecznie uniknąć wrogów.
  • Ultra armor - łapie się ciała dowolnej osoby i okrywa je metalem, tworząc na osobie mobilną zbroję chroniącą przed obrażeniami, zadającą mocne ciosy oraz strzelającą elektrycznymi pociskami. Na środku zbroi znajduje się koło, w którym śluzak wiruje jak śmigło, by nie stracić prędkości. Po retransformacji śluzaka zbroja rozpada się.

CiekawostkiEdytuj

  • Ten śluzak był inspirowany Shockwave'em, Mostem ziemnym oraz Ultra zbroją z Transformers:Prime.