FANDOM

Thornpaw to ghul Ivypaw'a. Jego skóra jest koloru czarno-zielonego. Posiada podobne umiejętności, co protoplasta, ale w porównaniu do niego tworzy ciernie,zamiast pnączy.

UmiejętnościEdytuj

  • W protoformie wytwarza ciernie.
  • W protoformie pokrywa się kolcami, kiedy ktoś chce go złapać dłonią.
  • Spiketacle - tworzy po trafieniu w ziemię pojedynczą wielką mackę z cierni,która atakuje pobliskich wrogów i odbija śluzaki.
  • Piercers Touch - uderza przeciwnika i owija go cierniami,które kują jego ciało kolcami.
  • Thorn Shield - tworzy ścianę z wytrzymałych i elastycznych cierni od których śluzaki się odbijają.
  • Thornyard - tworzy z ziemi niezliczone ilości mniejszych ciernistych macek,które atakują wrogów.
  • Paraspike - uderza i owija cierniem śluzaka,a następnie pozbawia go sił sprawiając mu przy tym ból.
  • Maw Creator - tworzy ciernie, przesłaniając nimi cały obszar walki, przez co światło z kryształów nie dociera do niego i staje się pełne mroku.
  • Maw Fist- w całkowitej ciemności uderza pięścią z taką mocą,że może powalić mocno opancerzone śluzaki.

CiekawostkiEdytuj

  • Jest jednym z niewielu ghuli, które wykorzystują ataki typu Mrok.
  • Ma więcej ataków dystansowych, niż do walki w zwarciu.
  • Na wolności zamieszkuje całkowicie mroczne miejsca.
  • Jego ciernie mogą zostać uleczone każdym śluzakiem, który może uleczyć ghula (Boon Doc,Sonic,Boon Sonic etc.)
  • Śluzaki, które padły ofiarą tego ghula wyglądają, jakby były chore, póki nie odzyskają pełni utraconych sił.
  • Jego ciernie mogą bez problemu odbijać śluzaki nawet takie,jak Thresher.
  • Infurnus, lub nawet Flaringo może bez problemu spopielić ciernie, ale dym z nich działa jak Mroczna Woda - zmienia śluzaki w ghule.
  • Sprawdza się równie dobrze w ataku i w obronie, co jest rzadkością u ghuli.